لیاقتت اونایین که عشقشون2روزه...
لیاقتت اونایین که عشقشون2روزه...
گورپدرتمام لحظه هایی که نفهمیدی چقد‏‏ر دوست دارم

خدایا...خسته ات کردم‏!‏

ببخش اما غلط کردم‏!‏

دگراورا نمیخواهم..

فلک را کر نخواهدکرد دگر آهم..

دگرحتی نمیگویم که برگردد..

نمیخواهم بغل گیرد؛مرابادست های سرد..

همیشه مادرم میگفت:

‏"کسیکه قصد رفتن داردو ‏"باید‏"که راهی کرد‏!‏

خدایا؛سخت شرمندم‏!که باتو بدسخن گفتم..

که هرچی گفتی او؛‏"درحدعشقت‏"نیست‏!‏‏!‏‏!نشنفتم

که گفتم من فقط ‏"او‏"‏ را ازت میخام..

بجایش حاضرم ازمن بگیری دینمو دنیام..

خدایا اشتبا کردم...

جوان بودم...

خطا کردم‏!‏

تمام سالها که عاشقش بودم...

تورا رنجاندمو ازخود جداکردم‏!‏

خدایا میتوانی مرهمم باشی‏?‏‏?‏‏?‏

‏"‏بجایش "

‏"‏تو‏"‏‏!عزیزوهمدمم باشی‏?‏‏?‏‏?‏

وشب هایی که ازتنهایی میسوزم...

بگویی:

من مگر مردم-که تنهاشی‏!‏‏!‏‏?‏‏?‏

ومن آغوش گرمم را

به رویت بازخواهم کرد...

وتو با آنهمه زیباییو عشقت..

توی آغوش من جاشی...

خدایا دوستت دارم........



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهدو شنبه 22 مهر 1392برچسب:, توسط زنی که زندگیشوباخت؛بخاطرتو لعنتی...
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.